Bakgrunn

FB

torsdag 6. november 2014

Vi ordner til jul 2014

Jeg velger å legge ut denne listen på bloggen min i år også hvis det skulle være noen som ønsker å bruke den i tiden fremover mot jul for å få oversikt og orden hjemme. 

Vi ordner til jul - Samleliste

Jeg har tidligere år skrevet innlegg på bloggen med hvordan man kan få orden i huset til jul. Dette er ikke lister jeg har kommet på selv men som jeg har sett publisert på nettforumet Babyverden og nå i en Facebook gruppe som heter "Vi ordner til jul" Jeg har selv aldri jobbet slavisk ut fra disse listene, men hvis du ønsker å komme i orden før jul kan de være en start for hva man skal tenke på. 


Under finnes det linker til listen oppdelt i uker.








Uke 1 - Inngangspartiet
Uke 2 - Gangen
Uke 3- Vaskerom/bod
Uke 4 - Garasje/utebod
Uke 5 - Baderom/do
Uke 6 - Hovedsoverom
Uke 7 - Andre soverom
Uke 8 - Kjøkken
Uke 9 - Stuen
Uke 10 - Oppsummering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.