Bakgrunn

FB

fredag 7. november 2014

God helg med interiør på ny plass i stuen!

.....enda mer svart/hvitt!

Jeg har atter en gang snudd litt om på tingene og endret litt i stuen. Ikke alltid det bruker vare så lenge når jeg gjør dette, men nå ble jeg skikkelig fornøyd. Det skal hvertfall få stå frem til julepynten skal i hus om litt over en måned. 


Favorittlysestakene mine fra Lene Bjerre har fått selskap av en hvit bukk i metall. 
Er enda veldig fornøyd med den store diy pinnestjerna jeg har laget av greiner. Sinkhuset har kommet ned fra svevehylla og står på bokskapet sammen med en pom-pom og en hvit ugle.


Over tv'n har en liten lysestake med skriften "Think Happy be Happy" fra Bloomingville fått plass. 
Har fått greiner i den største Omaggiovasen min og de to mindre står i trehuset.

Her i Sandnes blåser vi nesten vekk, håper det avtar utover natten og at dagen i morgen blir fin. 



2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.