Bakgrunn

FB

torsdag 30. oktober 2014

Utskjæring av gresskar til Halloween

Jeg er helt ny på feiring av Halloween, og er dermed en "førstegangsutskjærer" på gresskar om en kan kalle seg det. I dag ble et gresskar på ca 3 kg innkjøpt og sammen med guttungen på 6 år fikk jeg skjært det ut.


Jeg fant en skarp kniv og bare satte i gang. Begynte med å skjære ut lokket, husk å skjær på skrå.
Så fant jeg en isskje og begynte å tømme ut innholdet inni.  Til slutt ble det skjært ut til øyne, nese og munn. Øynene og nesen måtte visst være trekantet ifølge min sønn. Og jeg ville at munnen skulle være "taggete"


Og her er resultatet med lys inni, selv om ikke akkurat det kommer så godt frem på bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.