Bakgrunn

FB

tirsdag 14. oktober 2014

Paraplyholder

Jeg har mer eller mindre alltid et par ideer til hvordan ting kan forbedres hjemme. Nye produkter jeg drømmer om eller ser for meg vil passe der og der. Ikke minst hvordan man kan sortere og systematisere ting. Ikke alltid finnes disse produktene eller tingene som de gjør i hodet mitt, men noen ganger treffer jeg blink.

Paraplyer er det i vår husstand akkurat som alle andres, og her har de bare blitt slengt inn i et hjørne før. Et sted å oppbevare de var en slik ting jeg hadde hatt i bakhodet lenge. Så fikk jeg for meg at jeg måtte finne noe å ha de i. Jeg "googlet" og jeg kikket på nett på møbelbutikker. Fant et par fine kurver eller holdere, men det var ikke mange i rett prisklasse. Så ble jeg tipset om at Kremmerhuset hadde fått inn en, og da var jeg fort solgt!


Så nå er det enda en Favoritt fra Kremmerhuset i hus og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Det var jo enda bedre at jeg hadde et gavekort på Kremmerhuset så betalte ikke noe for den.

De finnes i to varianter og størrelser. 





Det var dagens "tusentips" om du også er på jakt etter noe å ha paraplyene dine i.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.