Bakgrunn

FB

onsdag 9. juli 2014

Washitape vimpelrekke

Jeg har sett flere små vimpelrekker i interiørblader i det siste, noen i papir som er sydd. Så da kom jeg på at det måtte jeg teste å lage min egen versjon av. Som sagt så gjort, idag var jeg i siget og fikk det gjort med en gang.

Du trenger; washitape i 2 eller 3 ulike design, tråd/hyssing og saks.


Begynn med å brette tape rundt tråden. Siden jeg hadde smal tape men ønsket noe bredere vimpler bretta jeg to ved siden av hverandre. Måtte da legge den ene oppå den andre slik at den skulle henge sammen. Og siden jeg valgte taper med mønster måtte jeg jo også tilpasse dette. Det var noe lettere med tapen med prikker siden slapp å tenke på det. Når du har brettet så mange lengder som du vil ha er det bare å klippe i den formen du vil ha. Jeg valgte en enkel avrunda form og klippet alle like.


Jeg hengte den lille vimpel rekka over pynteskapet i gangen og hang på en stjerne av akryl i lengden.

Enkel dekor i grått og hvitt som du selv lager på 10 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.