Bakgrunn

FB

mandag 21. juli 2014

Tape kan brukes til så mangt

Washitape som er tynn tape i papir kan brukes til så mye. Jeg har skrevet flere innlegg om dette før, senest når jeg laga vimpelrekke til kjøkkenet.


Helt lik bare veldig mye mindre har jeg før laget i miniversjon til dukkehuset.


Ellers har jeg brukt papirtape rundt Norgesglass


Og som dekor på blikkboks til hårbørster på badet.


Og en helt lik med andre taper som står blomst i.


Trenger du enda fler tips til hva du kan dekorere med tape se -her- på Pinterest.

Og vil du ha tips til hvordan dekorere en lignende blikkboks som jeg har gjort her kan du se -denne- videoen som Søstrene Grenes youtube kanal har lagt ut. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.