Bakgrunn

FB

fredag 6. juni 2014

Jeg er her enda....

Jeg er her enda, jeg har bare lite tid til å blogge. Sol og sommer og varmt vær gjør at andre ting enn å blogge prioriteres. Jeg har klar et par ideer til innlegg og nytt i huset, gleder meg blandt annet til å vise uteplassen med de nye møblene, tekstiler og blomster. 

Formen de siste ukene har ikke vært helt topp, ikke noe alvorlig bare en meget seig forkjølelse som ser ut til å slippe taket nå. Som småbarnsmor er også denne perioden noe travel med avslutninger her og der, samt at jeg har en 6 åring som skal begynne på skolen til høsten og har den siste uken vært på skolebesøk med han.

Men jeg vet at det er bare unnskyldninger, og at de mest er for å gi meg bedre samvittighet. Og siden jeg synes det er tomt med blogginnlegg uten bilder kommer det her to fra mitt hjem.


Pynteskapet på kjøkkenet nå ikveld med grått, svart og hvitt.
De fineste søte små Omaggiovasene var som skapt for å stå her.


Og helt nye peoner til helgen som ikke har sprunget helt ut enda. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.