Bakgrunn

FB

mandag 9. juni 2014

Deilige dager nytes her

Endelig kan jeg blogge om en nesten ferdig uteplass.

Møblene vi kjøpte tidlig i mai er tatt i bruk flere ganger allerede, og små og store måltider er spist her ute.
Nå i pinsen har vi hatt sol fra skyfri himmel i Sandnes og mye tid har blitt tilbragt her ute.


Stolene har fått nye lilla sitteputer. Dette er egentlig tynne puter vi hadde til de gamle møblene som har fått nytt trekk. Putene passet perfekt til stolene og det er lett å ta av trekkene når (sier ikke om pga av barn i hus) de blir for skitten. 


Benken står plassert inntil huset og har fått en sittepute med pyntepute til. Inni pynteputa er det et sort pledd, hvis det skulle trenges om sommeren. Til dekor står det et lite fuglehus i lilla som matcher putetrekkene. Ser for meg mange deilige stunder her med et blad eller en varm kopp kaffe eller iskaffe.

Neste ut er å kjøpe blomster til dekor flere steder, håper å få det unna denne uken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.