Bakgrunn

FB

fredag 20. juni 2014

Alveserien fra Wik og Walsøe

Jeg har tidligere skrevet på bloggen om Alveserien fra Wik og Walsøe.
Jeg har opp gjennom fått endel ting til denne serien og må vise det frem i et eget innlegg.


Jeg har vasen som brukes til en dekorativ enkel Zamioculcas grønnplante. Favorittkoppen min å drikke te eller Latte Macchiato i er i samme serien, den er forresten veldig behagelig å holde i selv med varm drikke. Jeg har også en liten skål og to litt større som også kan brukes som t-lys kopper. En noe større skål til å ha frukt i, den brukes ofte til "frokost på krukke"


Jeg synes Alven på porselenet er spesielt nydelig og vakker. 

Skulle gjerne hatt hele settet med talllerker og kopper, men er veldig glad i de små elementene jeg har samlet til nå.


1 kommentar:

  1. Serien er så fin! Har to koppar og 2 par forskjellige skåler :)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.