Bakgrunn

FB

torsdag 22. mai 2014

Mint på kjøkkenet


Jeg har prøvd flere ganger å innføre farger i interiøret rundt om i huset. Men jeg får det ikke helt til, det er ikke helt meg og jeg faller tilbake på enkelt med hvitt, grått, sølv og sort gang på gang. 

Men på kjøkkenet har jeg fått til farger i sommer. Dog ikke så mye farger, men litt i en dus mint farge. 
"Poseposen" til venstre har min mor sydd til meg av Bertine løper fra Kremmerhuset. Den er akkurat samme farge som gryteklutene til høyre som er fra samme sted. 

I midten henger et kjøkkenhåndkle i frotte fra Princess som er kjøpt for en tid tilbake og dessverre ikke kan skaffes lenger. Jeg har prøvd for skulle så gjerne hatt noen fler.


litt farge klarte jeg å få inn i sommer på kjøkkenet. 

Så gjenstår det å se hvor lenge det varer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.