Bakgrunn

FB

søndag 27. april 2014

Voluspa

På blogger, instagram og i butikker har jeg sett disse Voluspa duftlysene i krukke. Går man inn på nettsiden deres ser man at de finnes i utallige dufter, beholdere og utførelser. Det jeg valgte å teste denne gangen er duften "Champagne Rose" som er svakt lilla på utseende og dufter aldeles nydelig.


Jeg har tent det flere kvelder nå og er veldig fornøyd med lyset og duften. Jeg har plassert det på et lysfat som jeg ofte har lys på. Jeg er av den sorten som nesten ikke tenner lys inne om våren og sommeren, da "trenger" man det jo ikke siden det er så lyst.


Så tommel opp for Voluspa sine duftlys. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.