Bakgrunn

FB

onsdag 16. april 2014

Hjemmelaget påskepynt

Både til jul og påske lager barna ofte pynt i barnehagen de kommer hjem med. I år er intet unntak og de har kommet hjem med hver sin fine ting som de gledet seg til å finne et sted å pynte med.


Minstemor på snart 5 år har laget den gule påskekyllingen opp i høyre hjørne.
Eldstemann som har sin siste påske i barnehagen har laget den gule fuglen på pinne.

Ellers er huset pynta med litt gule blomster, en bukett gule tulipaner og en gul ildtopp pynter opp.


Det er ikke mye påskepynt jeg har, men et par ting i en liten eske. Små og store kyllinger, påskeharen, et stort gult påskeegg, og på Lene Bjerre lysestakene mine henger to lilla egg som jeg fikk i bursdagsgave av en venninne. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.