Bakgrunn

FB

mandag 24. mars 2014

Vårrengjøring

På Facebook følger jeg en side som heter "Idebank for Småbarnsforeldre" hvor jeg idag kom over denne -linken- til hvordan gjennomføre en "Vårrengjøring" 



De hadde satt opp en liste som kan leses i pdf format og printes ut -her- Den er beskrevet så godt at gjennomfører du alle punkter på denne lista kan jeg love deg at huset vil skinne fra topp til tå.


Så trenger du å få hva som må gjøres ned på papiret før du setter igang med vårrengjøringen anbefaler jeg denne. Mange er jo "listemennesker" som må ha ting på papir og kan stryke ut en og en ting, det er jo en stor tilfredsstillelse i å se noe er ferdig!

Selv har jeg også tenkt å ta full vårrengjøring i huset, men tror nok det blir først etter påske her i år. Akkurat nå er det veldig mye som skjer hos oss, og formen er også noe skrantende med mye hoste f.eks. Men etter litt mer vår og noen dager påskefri skal også jeg få gjennomført vårrengjøring. Da er det full musikk på, noe godt å drikke og spise og jobbe seg fra rom til rom mens jeg nyter å se det blir rent. Husmorgleder!

For å se alle innlegg om Rengjøring på min blogg trykk -her-

Lykke til med Vårrengjøring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.