Bakgrunn

FB

onsdag 12. mars 2014

Nye putetrekk

Litt som med "serviettdilla" mi så har jeg kanskje "putetrekkdilla". For jeg har ganske mange trekk å variere mellom alt etter sesong og farger. Noen har jeg dog kvittet meg med opp gjennom tidene, blandt annet solgt eller gitt bort. Noen av de andre trekkene jeg har i sortimentet kan en se i -dette- og -dette-  innlegget. 

Og nå er det snart ny sesong, og siden våren er på vei følte jeg for å fornye med litt på putetrekkfronten også. Alle de trekkene som er på putene i sofaen nå er fra Kremmerhuset faktisk, dog kjøpt i ulike anledninger.

Øverst til venstre et print i sort/hvitt med rosa kant som er kjøpt på tilbud for en tid tilbake. 
Mitt elskede reveputetrekk som er tilbake hos Kremmerhuset finnes -her-
Det nye for sesongen er Bertine putetrekk i -denne- friske fargen men til firkanta pute.
Og til slutt enda ett sort/hvitt printet putetrekk kjøpt på tilbud. På ene siden av dette trekket er det en neongrønn sirkel, men den har jeg vendt inn mot sofaen da grønn ikke passer inn her. 

Nevnte jeg at jeg elsker Kremmerhuset?!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.