Bakgrunn

FB

fredag 21. februar 2014

Oppdaterte bilder på gutterommet

I andre etasje på gutterommet til seksåringen er det ingen store forvandlinger. Men nå er det ryddet og vasket så da fant jeg ut at jeg skulle ta nye bilder der inne. Lyset var med meg idag og bildene ble fine.


Sengen er en av de tingene jeg er mest fornøyd med på rommet. Den er fra en gammel køyeseng mannen sov i da han var liten. Han har fått helt nytt sengetøy med Dusty fra filmen Planes på. Lignende sengesett kan kjøpes hos Princess eller Kid Interiør

Til oppbevaring av leker, først og fremst biler- står det en liten Expedit hylle fra Ikea. Over hylla henger wallsticker fra Ebay. I taket henger det en vimpelrekke fra Ebay. To små turkise pom-pomer fra Søstrene Grene og "den blå planeten" gutten selv har laga i barnehagen. 

Det er egentlig ikke så mye han leker der oppe, det store er å leke med all Legoen som vi oppbevarer i stua. Før gleda jeg meg til de bare kunne leke på rommene sine, men nå synes jeg det er bare koselig at de leker i stua. Det er like mye deres hus som vi foreldre, og når vi er i stuen synes jeg det er bare naturlig at de vil være her også. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.