Bakgrunn

FB

søndag 23. februar 2014

Nye bilder fra jenterommet

På dette jenterommet bor det en liten prinsesse som snart fyller fem år. Hun elsker rosa og ville nok aller helst hatt helt rosa rom. Men vi liker å ha en hvit base og fylle på med farger på andre element, derfor er veggene på rommet hennes hvite.

Det er rosa gardiner, rosa sengesett og ellers mye rosa rosa rosa her.


Hun har lik seng som storebror har, også denne fra en eldre køyeseng etter pappaen. Vimpelrekke med Hello Kitty i taket fra Epla, gardiner fra Kid Interiør, rosa blomster wallsticker fra Ebay, og rosa bilde av en kanin som ei venninne har malt.  


Jeg har rydda opp noen leker fra stua og hun har nå enda mer å leke med her. Hun leker dermed en mer på rommet sitt, dukker er en stor hit. Det store Littlest Pet Shop huset som er arvet som står oppå den hvite Expedit hylla er ofte i bruk. Dukkevognen er fra Brio i en mørk lillatone, og til jul fikk hun matchende stelleveske til å henge på styret. 

Jeg synes det er viktig å skape rom som kan brukes av barna selv. Det er ikke fyllt opp med for mye ting, for selv om det er deres rom er det jeg som skal vaske og holde det rent og det blir vanskeligere om det er for mye ting. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.