Bakgrunn

FB

torsdag 27. februar 2014

Lego oppbevaring i stuen

Jeg er helt sikker på at det er ikke bare mitt hjem som ikke bare har ett men mange produkter fra den danske leketøyleverandøren


I tillegg til at vi har fått all legoen mannen og søsknene hadde da de var små, så har begge barna her i huset fått veldig mye selv. Både vanlig standard klosser, men også mange kjøretøy som søppelbil, lastebil og brannbiler. I tillegg har jenta på snart 5 år endel Lego Friends, og kalt "jentelego". Og det må jo stå ett sted, det kan ikke stå midt på salongbordet med veier og hus slik det noen ganger gjør om ettermiddagene og helgene. 

Her oppbevares legoen i expedit hylla med 8 rom vi har stående i hjørnet. 


På bildene er det mor som har satt på plass og stua så godt jeg bare kunne. Ikke alltid det er så ryddig, men her har jeg tatt ut alt for å tørke støv i hylla først. Det er mest kjøretøy og biler som er gøy å leke med, de fleste er 6 åringen sine. Men også noen av den mer feminine sorten er på plass som det store huset på bildet til høyre. 

Og jeg tror at jeg med hånden på hjertet jeg kan si at vi har nok nå, vi trenger ikke mer og har (som dere ser) ikke plass til noe mer heller. Så inntil videre er det kjøpe og ønskestopp på Lego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.