Bakgrunn

FB

fredag 7. februar 2014

Blomster til helgen

Det er fredag, huset er nyvaska og dufter deilig. Klær er på vask og snart hengt opp, forefallende arbeid i heimen er unnagjort og kan snart legge beina på bordet og si det er helg. Jeg har tilogmed tilbragt en time på SATS fra morgenen idag.

Da er det kjekt å ha friske blomster rundt seg og det er det nok av denne helgen også.


Jeg har alltid tenkt at rødt og rosa ikke passer sammen, men kombinasjonen var jo kjempefin i roser.
 (Jeg fikk hvertfall alltid høre som liten jente at man ikke kunne bruke rødt og rosa sammen i samme antrekk...)



Orkide i glassvase med små gelekuler var også ganske så fin å se på. Inntil videre ble den plassert på lys-fatet mitt da orkideer tross alt skal ha litt lys. 

I morgen er det planen at jeg skal dra til Biblioteket i Sandnes sammen med ei mor i barnehagen. Der er det en liten forestilling som nok er kjekk for begge barna. Søndag er det som kjent morsdag og vi er invitert til svigermor som vi alltid blir den helga. Så da er nok helga over før jeg aner!

Jeg hadde planer denne uka om å vaske og rengjøre litt på barnerommene for så å ta nye bilder og blogge, men uken har forsvunnet for meg og tiden strakk ikke til. Får se om jeg får det til neste uke, må jo få barna til å rydde skikkelig opp først også. Ellers er det ikke mye å blogge om dessverre...

Mulig det kommer en giveaway også snart...

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en riktig 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.