Bakgrunn

FB

torsdag 16. januar 2014

System i skuff og på gavepapir

At jeg elsker å ha system på ting er overhodet ingen hemmelighet. Jeg blir faktisk glad når jeg får systematisere og rydde i ting. Kanskje jeg er litt merkelig skrudd sammen men sånn er det! :)

Før har jeg oppbevart gavepapir i en skuff i kommode i gangen oppe som jeg har "hobbyting" i, har skrevet innlegg om dette før -her-  Men nå hadde jeg fått så mye gavepapir og bånd at det rett og slett ikke var plass der lenger så noe måtte gjøres. Eller rettere satt, noe måtte systematiseres igjen... Jippi!

Kom over en pose beregnet på dette formålet på Clas Ohlson, link -her- så til den nette sum av 69 kroner har nå alle gavepapirene og sløyfebåndene mine fått et bedre sted å bo.


Som en kan se på bildet øverst til venstre var det ikke få gavepapirruller jeg hadde nå, og mange sløyfebånd også. Posen var det plass til veldig mye i, og har ikke fylt ut alt i hovedrommet enda.

På sidene er det 4 rom med plass til store og små ruller med pakkebånd, og det er glidelås til å lukke med.
Øverst er det en krok så du kan henge opp posen eller den kan stå, her ble den satt i klesskapet faktisk.


Da ble det mer system igjen i hobbyskuffen. Her er det en god samling av sløyfer og ulike bånd til dekor. Det er poser til små og større gaver, heklenåler, papirtaper, stener og krystaller til bruk på lysfat og mye annet smådill som er "kjekt å ha"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.