Bakgrunn

FB

fredag 31. januar 2014

Oppfølging Nicer Dicer Plus

Etter bursdagen min for snart ett år siden kjøpte jeg meg en Nicer Dicer Plus som jeg skrev om i -dette- innlegget. Jeg har ikke brukt den veldig mye, men et par ting har jeg delt i den.

Når jeg har laget Sørlandsdessert har jeg brukt den til å dele jordbærene.
Har også testet den med å dele champignoner, og de var ingen problem siden de er så myke. 

Under følger bilder av løkdeling.

(Dessverre fungerer den ikke som på reklamen til deling av løk, for du må dele løken i skiver først. Fordi løken er så hard så er det ikke mulig å dele en hel om gangen.)


I filmen under er det mandolin skjærebladet som er i bruk for å dele poteter i tynne skiver.


Jeg er alt i alt veldig fornøyd med Nicer Dicer Plus. Den fungerer dog ikke så enkelt som i reklamen på tv shop så de 700 kronene de skal ha på Tvins vil jeg ikke si den er verdt. Men min kostet under 150 kroner og er kjøpt via Ebay.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.