Bakgrunn

FB

tirsdag 10. desember 2013

Oppheng av julekort

Du har kanskje begynt å få litt julekort i postkassen? 
Leter du etter en fin måte å henge de opp på eller vise de frem?

Da har jeg tipsene til deg i dette innlegget.


Du kan finne deg en vegg og henge kortene rett på veggen med blandt annet disse papirtapene fra Bloomingville. Du kan kombinere tape og julekort på en hjertetavle fra Bohus.  Jeg henger mine julekort på et julekortoppheng fra Nille. (Det er tre år gammelt og Nille har de ikke lenger) Fra Kremmerhuset  har jeg funnet frem til to tavler du kan henge julekortene dine på. En sort tavle med hus på eller en festlig ugletavle.  Eller den fineste synes jeg da er metallhjertet fra Panduro.

En annen måte til slutt er en wire, tråd eller hyssing og rett og slett små klesklyper med kortene på. 

(Fra bloggen til Hobbyvimsa)

Nå er det hvertfall ingen grunn til å bare legge julekortene vekk. De fine kortene med bilde av fine nisser og barn har rett til å bli vist frem for store og små!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.