Bakgrunn

FB

tirsdag 8. oktober 2013

Happylights

Så har også jeg fått Happylights i hus. Dog ikke den originale (overprisa) versjonen du kan kjøpe i diverse butikker og interiørbutikker, men er mye billigere versjon fra Ebay. 


Som om ikke det var nok så har min versjon en liten batteriboks istedet for en strømkontakt. Jeg ville ikke være avhengig av strøm der jeg skulle henge den opp, eller ville at den skulle kunne være mobil. 

Selgeren heter glassvotivecandleshop og linken finner du -her- Prisen er også betydelig lavere enn i Norge da jeg betalte bare 157 kroner for min rekke med 20 lysballer i hvitt. 

Den er kun midlertidig plassert ved cd hylla i stua. Mulig den blir i samme hjørnet, bare at jeg funderer på å fjerne cd hylla og alle CDene mine da de ikke er i bruk. Kun elektronisk musikk som høres her i huset stort sett. Men sitter litt langt inne å pakke de bort eller gi de vekk også....

1 kommentar:

  1. Så fine.. Jeg kjøpte fra etsy i fjor, men en dag var de helt svarte. Mens mini sine funker fint.
    Blir nok noen nye her snart. Kjekt med batteri, får vurdere det selv.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.