Bakgrunn

FB

søndag 8. september 2013

Trehus

Og jeg skal innrømme først som sist at jeg elsker Kremmerhuset. De har så mye fint for en billig penge og de gjør det lett å fornye små og store ting i hjemmet til en lav pris. Hver gang jeg er på Kvadrat blandt annet må jeg bare en tur bortom for å se om de har noe fint på tilbud eller noe helt nytt. 

Og det er ikke bare den sorte Geo lysestaken som er kommet i hus derfra i det siste. Også et lite trehus i hvitt kom derfra direkte hjem til meg. Og hvis 99 kroner for lysestaken var billig er jo 59 kroner for dette enda billigere. 

Var ikke det bare helsøtt?


Jeg satte den inni og under den sorte "stålrørlysestaken" jeg, synes det passet veldig inn akkurat der.
Det er jo i grunnen en lysestake til krone lys dette og, men inntil videre skal jeg bare bruke den som ren pynt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.