Bakgrunn

FB

mandag 2. september 2013

Lysestake fra Kremmerhuset

Jeg er garantert IKKE den eneste bloggeren eller interiørinteresserte som har kjøpt denne lysestaken fra Kremmerhuset den siste tiden.


Den er super kul og finnes i gull, neonrosa og sort. Jeg er ikke den som handler mest på impuls, hverken klær eller interiør- men det vil jeg virkelig si at jeg gjorde med denne. Mye av det hadde å gjøre med prisen, da den kun kosta 99 kroner. Det gjør det litt lettere å gjøre impulsive kjøp synes jeg da.


Satte den på spisebordet oppå en kul sort/hvit sommerfuglløper og der passet den virkelig inn. Vil du kjøpe din egen besøk nærmeste Kremmerhuset eller nett shoppe den på -denne- linken.

2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.