Bakgrunn

FB

onsdag 14. august 2013

Nytt i bilderammene

Siden jeg fikk opp den fine vegghylla mi på kjøkkenet og har styla den med elementer i blåturkise fargetoner så har jeg tenkt at jeg måtte gjøre om på innholdet i rammene og. Som sagt så gjort.


Før har jeg hatt servietter i med diverse mønster, og nå sist var det egenskrevet veggord og hjemmelaget paljettbilde. Men forandring fryder gjelder også her. Nå kom jeg på noe helt nytt, det er å kjøpe "scrappe-ark" på hobbybutikk som er beregnet til å scrappe eller lage album. Men de finnes i mange dekorative mønster og farger så tenkte at dette måtte være midt i blinken.

Jeg kjøpte to ark, kuttet de til så de passet i rammene- lukka rammen igjen og hengte opp.

Voila- enkel ny rammepynt på 2 minutt!

Nå er jakten på nye gardiner igang men de tror jeg ikke blir i blåturkis.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.