Bakgrunn

FB

mandag 12. august 2013

Frilandskrysantemum

Tunga beint i munnen nå, nesten en "edru-test" bare å uttale ordet jo!!

Men det er altså frilandskrysantemum blomsten heter som jeg har jeg kjøpt og plantet ute. Tidligere i sommer plantet jeg asters og lobelia, som en kan lese i -dette- innlegget. Lobeliaen står kjempefint i blomst enda, men astersen hadde tapt seg og måtte bort. Jeg synes det er for tidlig å ta helt bort alle planter ute enda, det er jo tross alt sommer enda.

Så derfor ble astersen erstattet og ute i trillebåren ser det nå slik ut.


Så håper jeg det blir stående i blomst enda noen uker enda, helt til høsten tar oss inn og jeg rydder bort ute. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.