Bakgrunn

FB

lørdag 27. juli 2013

System i vaskeromsskapet

Jeg kan ikke stikke under en stol at jeg elsker system og jeg trives best når ting er helt ryddig. På vaskerommet har det hengt ett skap hvor det i øverste hylle har herska et kaos uten like. Men ikke nå lenger når jeg fikk ånden over meg til å rydde litt inni der. Jeg gjør ikke ting halvveis så det ble full gjennomgang av tingene som er inni der, og nye kurver med label på for lettere å plassere ting. Eller finne ting, for det var virkelig ikke mulig før.


Nederst i skapet er det alskens vaskemidler til bruk i huset og på klærne, flekkfjerningsmidler og det som trengs i en husholdning. I midterste hylle er diverse kluter systematisert for lettere å finne frem. Og øverst er hylla som nå er i orden og helt på stell igjen.

Jeg fant frem Dymo maskina mi for å merke hver og en kurv med. Kurvene er i hvit plast og kommer fra Nille og kosta en nette sum av 7,90 pr stykk. 

Nå er det skapet helt i "Hege-stil" og lett å finne frem til det en trenger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.