Bakgrunn

FB

mandag 29. juli 2013

Nytt i vegghylla!

Den fine vegghylla som jeg har skrevet om -her- har fått nytt innhold. 

Det lille huset med turkis tak er fra Bloomingville og er kjøpt på Maria og Maiken i Egersund.
Den lille lyskoppen fra Bloomingville med samme fine turkisfarge er kjøpt på Morell i Sokndal, det samme er peace merket som henger på skuffen. Det turkise hjertet med snor i kommer fra Kreaktiv på Kvadrat.


Synes alt passet så fint sammen så nå er jeg helt fornøyd og det blir garantert stående sånn en stund.

1 kommentar:

  1. Tenk å finne samme fine farge på 3 ulike butikker. Likte den, litt gresk inspirert. Var skikkelig koselig i hylla nå.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.