Bakgrunn

FB

tirsdag 9. juli 2013

Instagram

Jeg har registrert meg på Instagram.
Noen ganger kan jeg være litt treig med å begynne å bruke nye ting, men nå er jeg også på plass.


Jeg bruker navnet frk_hege og om du vil følge meg kan du se -her-

Vet du ikke hva Instagram er kan du lese mer om det -her- og vil du begynne å bruke det du også må du laste ned en app til din telefon. 

Jeg legger nok ut litt andre typer bilder der enn jeg gjør på bloggen. Noe av ungene og mitt liv som mamma, som jeg ikke blogger om her inne. Med fordi jeg ikke ønsker å vise for mye bilder av mine to barn offentlig på nett blir det ikke alt for mye av det. Mulig noe mer av hvordan hverdagen min er , men også interiør som bloggen min hovedsaklig handler om. 

Bruker DU instagram?

1 kommentar:

  1. Har hatt Instagram lenge, og bruker det til øyeblikksbilder... Ikke noe plan over det.. bare små øyeblikk som fasinerer meg der og da.. Det jeg hekler på, en vakker stein, et ansikt fult av snørr, is, sand og solkrem... Alt som hverdagen er fult av egentlig

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.