Bakgrunn

FB

tirsdag 11. juni 2013

Tips og inspirasjon til Hjemmet!

Tips og inspirasjon til hjemmet er en Facebook-side for oss som er godt over middels interesserte i hus, hage og/eller konkurranser relatert til dette. Mitt ønske er at medlemmene skal legge ut bilder som er til glede og inspirasjon for de andre medlemmene. Det vil i tillegg daglig bli postet et ukjent antall produkt innlegg på tidslinjen, også som ikke er relatert til interiør, da dette er en del av konseptet på tips og inspirasjon til hjemmet. 

 
Eller på Instagram her:  @beateskatvedt

Jeg er medlem der selv om stikker ofte innom for å se hva folk deler og deltar diverse steder hvor man kan vinne noe. En ypperlig side for tips og inspirasjon til ulike ting i hverdagen!


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.