Bakgrunn

FB

torsdag 27. juni 2013

Sinkfat

Da vi var i Danmark på ferie tidlig i juni kunne jeg ikke dy meg for å handle noen små interiørelementer. På det lille stedet vi bodde var det ikke mindre enn to stedet som solgte interiørting og støpte egne lys. Den ene som jeg handlet i het Tranum Lys og Glas


Fatet og uglen  kommer fra denne butikken. De to små pynteballene kjøpte jeg på 50% i en butikk i Lønstrup som vi stakk innom på en av våre småturer.

Alltid kjekt med noe nytt, hvertfall når det koster en del mindre enn hjemme. 34 kroner måtte jeg ut med for dette sinkfatet. De to ballene kostet 10 kroner til sammen, og uglen kosta 14,90. Ingen upris det må jeg si. 

1 kommentar:

  1. Alltid kjekt når man får gjort et kupp ;)
    Vakre ting du har kjøpt da!

    Klem fra Christine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.