Bakgrunn

FB

onsdag 19. juni 2013

Etter ferien!

Vi kom lørdag hjem fra to uker i Danmark. De innleggene som har vært de to siste ukene har vært klare på forhånd. Vi har tilbragt to fine uker i et leid sommerhus i Jammerbugten og vært superheldige med været.

Når man er på ferie fire mennesker i to uker sier det seg selv hva som er første prioritering når man kommer hjem igjen. Det er fienden over alle fiender og virkelig ulempen med å dra på ferie!!

Jeg snakker selvfølgelig om skittentøy!!

For det er jo virkelig ikke lite vi klarer å produsere når man er borte, selv om her har jeg faktisk kjørt et par maskiner mens vi var borte og....


Det første bildet viser berget av skitne klær på gulvet på vaskerommet.
Hey- har noen sett gulvet?
Men det tok bare 3 dager så var det tilbake til normalen. Jeg bruker se bunnene i sorteringskurvene minst en gang i uken- så dette var jeg virkelig fornøyd med.

Det passet jo også veldig veldig fint at det var sol og varmt vær ute så jeg kan sette ut stativet. Da tar det jo bare en dag så er det tørt. Ikke minst lukter det så godt av alt tøyet.

Som om ikke klesvasken var nok så var også kjøleskapet helt skrapet nesten. Men det er nå endelig fylt  igjen med masse deilig med og godt pålegg. 

Denne uken er det kun ungene som har ferie fra barnehagen. Mannen er tilbake i sin jobb, og mor er fremdeles like arbeidsledig..... Det blir derfor ikke veldig  mye blogging denne uken heller da to barn på 4 og 5 år ikke akkurat sitter helt i ro hele dagen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.