Bakgrunn

FB

torsdag 6. juni 2013

Bruka design

Svenske Bruka Design produserer de fine skålene med tekst i alle regnbuens farger.


Akkurat disse ja- du har kanskje sett de i en forretning eller interiørblad før?

De har vel vært in og moderne en stund nå, og jeg har sett de mange ganger før også. Men altså ikke eid noen selv før nå. Nå har jeg fått den lilla med Godis på i hus, fargen ble valgt i samarbeid med min 4 årige datter. Jeg likte godt den klarblå, de hadde også sort og denne lilla fargen. Men siden jeg spurte henne om fargevalget kom det ikke som et sjokk at det ble lilla som ble med hjem.

Den er middels stor om man skal servere godteri en lørdagskveld, og det er jo akkurat det man må ha i den når det står så fint skrevet på det. Den er så fin design på at den tåler å stå fremme på benken eller i et vitrineskap. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.