Bakgrunn

FB

søndag 12. mai 2013

Trekning av Giveawayen min!

Jeg har trekt en vinner på den siste giveawayen jeg har hatt gående. 



Og den som kan vente seg en pakke i postkassen den nærmeste tiden er:





..........................






Fineste Tonje Merethe med bloggen Tonje Merethes Lille Verden hvor hun deler mye av livet med sin fine datter Nathalia og mye fint innen interiør. Jeg er fast leser av bloggen din og har den i bloggrullen min.

Gratulerer så mye!

Send meg en epost til:frokenhege@gmail.com med din adresse så sender jeg gaven så fort som mulig. 

1 kommentar:

  1. Så koselig da, både for fine ord og gave.. Du ligger i bloggrollen min også ;)

    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.