Bakgrunn

FB

fredag 24. mai 2013

Jeg vant!!

  Den siste tiden har jeg sett flere av disse Lucie Kaas bollene i diverse interiørblader. Bildene under er fra Rom123 og BoBedre. Skålene med Lotusmønster er designet av Arne Claussen i 1963 og nå laget i ny versjon av Lucie Kaas. Var de ikke fine?! 


Det kunne jo ikke da passet bedre enn at jeg vant en av denne skålen i en Giveaway. Sammen med alle de andre fine tingene på bildet under som Kristine med bloggen "Et Nytt Kapittel" ga bort tidligere i mai. 


Den fine skålen i fersken farge, den kule vasen i gull fra Bloomingville sett på blandt andre Kronprinsessene sin blogg med -dette- innlegget.  Også i pakken var det en pakke servietter og et lys turkis stripet kubbelys. 
Samt en lite kort fra fineste Kristine. Tusen tusen takk for gaven!!



 Ellers i dag baker jeg sjokoladekake med oppskrift funnet i dette heftet fra Freia.


Det skal nemlig feires 4 års dag to dager til endes i huset. Først ut er barnebursdag med 7 jenter fra barnehagen, pluss bursdags jenta selv og storebror.  Har laget til godteposene som ikke bare inneholder godteri... I taket over spisestua har jeg hengt opp en sommerlig vimpelrekke.


Så her er det meste Minnie Mus i helgen. Med godteposer, duk, servietter, kopper, tallerkener, servietter, hårbøylører og diverse annet. Mer om dette når dagene er vel over uti neste uke. 

To be continued....

2 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Flott premie du har vunnet :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin premie, heldig du! Håper bursdagsfeiring har gått bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.