Bakgrunn

FB

torsdag 23. mai 2013

Ingenting er som.....

En håndplukket engkarse fra før gresset ble klippet for første gang i sesongen. Selv om ikke blomsten i seg selv er veldig vakker betyr den veldig mye når det er 5 åringen som har plukket den spesielt til mamma!!


Vasen kommer fra Kid Interiør og heter Lucy vase og finnes her. Informerer også om at Kid har åpnet nettbutikk så har du ikke en butikk i nærheten kan du nå sikre deg deres varer på netthandel.

Det er og kommer til å bli litt stille på bloggen fremover. Til helgen braker det løs med feiring to hele dager til endes for minstemor som straks fyller fire år. Da blir det Minni Mus feiring med venner fra barnehagen og skal jeg først gjøre noe gjør jeg det skikkelig. Så her er alt gjennomført med dekor og kakepynt i samme tema. Har tilogmed laget små "ører" til gjestene, og litt andre småting som må fikses før dagen. Innlegg om dette kommer i neste uke når det er vel overstått!

I tillegg er det ikke lenge til vi setter nesa mot varmere strøk og en tidlig ferie. Hvis man da kan regne Danmark som varmere land- det bruker jo ofte være varmere der enn hjemme. Eller vi kan alltids håpe om ikke annet.

Så om det blir litt langt mellom innleggene i den nærmeste fremtid er det grunnen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.