Bakgrunn

FB

onsdag 6. mars 2013

Ny kiste

Jeg har i tidligere innlegg delt min begeistring for Home Kiste fra Skeidar. Blandt annet her og her, på min ønskeliste, og fra første gangen jeg kom over den i et BoligDrøm blad.

Nå er den altså endelig her i mitt hus og den er mye finere i virkeligheten enn på bilder.
Den er i gråslitt tre og passer helt perfekt inn hjemme hos oss.


Er den ikke fin?



Jeg ble sååå glad da min mor sa hun ville kjøpe noe som jeg virkelig ville ha til meg selv. Jeg er dessverre (eller heldigvis?!) ikke så flink å bruke penger på bare meg selv og setter ofte penger på sparekonto om jeg får penger i gave til bursdagen. Så kan jeg jo bruke de til noe senere når jeg kommer på det, de skamdyre Golden Circle billetter til Robbie Williams konsert for eksempel.....

Men tilbake til saken, til denne kjempefine kista.


Da den kom i hus visste jeg egentlig ikke helt hvor den skulle stå eller hva jeg skulle ha oppi. Eller jeg visste det skulle noen leker oppi der, men ikke hva. Men siden den grusomme rotting kista fra 80 tallet ble kassert (tusen takk til gratis gis bort annonser på Finn) i forbindelse med dette innkjøpet var det mye Lego som ikke hadde oppbevaring f.eks. Så da er det foreløpig fylt opp med Lego oppi der. 

Fra før av hadde jeg to Pluggis bokser  med lokk med hvitt til Legoen, en stor og en liten. Helt geniale bokser fra Ikea så klart. Og hva var vel bedre enn at de passet helt perfekt også oppi den nye kista.

Så nå er det fullpakket med Lego oppi der og satt bort så det ikke støver ned, så tar vi opp ved behov og ungene er med å rydder og pakker nedi etter bruk.

Eneste "negative" om man kan kalle det er at siden kisten trolig er beiset med noe så er det en veldig sterk lukt inni den. Noen tips til om det er mulig å få bort?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.