Bakgrunn

FB

lørdag 30. mars 2013

DIY Påskeegg

Jeg fikk en god ide her igår kveld. Om å kombinere påskeegg med servietter og lage fine egg. Synes de papp eggene ofte kan ha litt glorete mønster. Og vi har en full Ikea pose med de etter å ha samlet alle vi har fått opp gjennom årene. Og når man har serviettdilla er det jo ikke noe problem å finne fine servietter i hus. De siste jeg har kjøpt kommer fra Søstrene Grene og har vårlig blomstermønster på blå bunn. 


Du finner frem et påskeegg i papp i ønsket størrelse, en serviett, tråd og saks.
Pakk egget enkelt inn i egget som en gave
Surr hyssing rundt


Voila- et enkelt men kjempefint påskeegg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.