Bakgrunn

FB

fredag 8. mars 2013

Blanke ark!

Det er blitt Mars allerede og det var kanskje på tide å ta bort alle julekortene som hang på kjøkkenet,
Som min sønn sa "mamma, koffor henge det julekort på kjøkkenet når det ikkje e jul?" For så i neste setning å spørre om vi skulle selge de.... De fanger opp mer enn du tror de små ørene!




Jeg har hengt mine julekort på kjøkkenet på et hjerteforma oppheng fra Nille. Men resten av året nytter denne saken godt som oppheng for kunst ungene kommer hjem med fra barnehagen. Det perlehjertet som henger øverst der er det rett nok ikke ungene som har laget, men mor selv. 

Men siden det ikke er jul nå og de hadde gjort sitt som pryd siden tidlig desember så er de nå pakket bort. Jeg tar vare på alle julekort med bilder i en egen eske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.