Bakgrunn

FB

tirsdag 26. februar 2013

Vårfølelse!

Idag er det virkelig nydelig vær i Sandnes, selv om gradene bare viser rett over null grader. I skrivende stund er det 4,8 grader i skyggen her hos meg. Men jeg kan rapportere om god varme i solen, ettersom jeg akkurat har vært rett utenfor huset et ærend.

Det ærendet var å vaske vinduer. Jeg kunne rett og slett ikke sitte inne lenger og se ut gjennom de kjempeskitne vinduene i første etasje. Og siden vi overhodet ikke har mange vinduer i vårt lille hus så er det faktisk veldig fort gjort. Og resultatet er jo at solen lettere slipper inn og varmer opp.
(Samt at du lettere kan se støv og skitt inne, men la oss ikke snakke om det)

Om du lurer på hva min oppskrift for å få rene vinduer her kan du lese DETTE innlegget som jeg la ut rett før jul. En enkel beskrivelse med bilder følger under.


Ellers idag har jeg vært ute på titterunde på Jærhagen Kjøpesenter da jeg allerede var sør på Klepp i et annet ærend. Jeg kan ikke la sjansen gå fra meg til å stikke innom en Interiørbutikk eller to når jeg er ute og kikker og kan bruke laaaaaang tid selv om jeg ikke alltid kjøper noe. Jeg fanger opp ideer til hvordan jeg kan pynte hjemme, hva kjøpe i gave til folk som har bursdag fremover eller bare nyter synet av vakre ting.

Idag var det Black Design som ble besøkt, og himmel og hav hvor mye fint de har inne.


Her i området har de butikk både i Sandnes Sentrum på Vågen 33 og på Jærhagen på Klepp hvor jeg var idag.

Nyt dagen videre uansett om du har like fint vær som vi i Sandnes, har vinterferie og mye snø eller sitter inne på jobb. Det er snart Mars og det går mot lysere tider.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.