Bakgrunn

FB

søndag 24. februar 2013

Lego bursdag

Forrige helg hadde vi 5 års dag i husstanden. Da måtte det jo gjøres innkjøp av blandt annet papptallerker, kopper, duk, servietter og godtepose. Siden gutten er veldig opptatt og glad i Lego synes ikke mor det var vanskelig å velge hvordan utseende skulle bli. Såklart Legodekor, men dette var ikke noe jeg hadde sett i norske butikker. Så da sonderer man google og det store utland, hvor kan man finne dette?

Svaret sa seg nesten selv, såklart Ebay. "Got to love it!"

Det begynte med at jeg kikket etter Lego servietter, og kom da inn på selgere som solgte "Party-packer" med diverse innhold. 235 kroner med frakt for hele pakken inkludert alt vi trengte synes jeg var en god pris.

Når gutten hadde barnebursdag lørdag med gutter fra barnehagen ble bordet seende slik ut:


-Oppå sjokoladekaken med sukkerpasta på var det en liten Lego bil og et 5 tall-
Det var i tillegg satt ut flere små Legomenn og det var i tillegg Legofigurer i godteposene.

Men så var det et besøk til samme helg, denne gang med familie. Siden det var endel tallerker igjen og vi ikke har så veldig stor familie å dekke til så brukte vi opp resten på søndagen.


Denne dagen var det røde Lego brannbiler som var dekor på bordet. Den ene fikk han i bursdagsgave nå, den andre store fikk han til jul av oss. Samme dekor ellers på bordet.

Neste barnebursdag er 4 års dag i mai og prinsessa har bestilt Minni Mus dekor, det er allerede kjøpt inn og lagt vekk. Tilogmed innhold i godteposene, det i tillegg til godterier er planlagt. Planlegging lenge leve!

1 kommentar:

  1. Så lurt med Lego-bursdag! Her planlegges det discoparty for hun som snart blir 9 år

    Ha en finfin mandag

    Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.