Bakgrunn

FB

torsdag 31. januar 2013

Qualy Fuglehus

Denne siden kommer jeg over i siste nummer av BoligPluss.


For en tid tilbake kjøpte jeg et sånt, men ikke til 100 kroner men ikke på Designdelikatessen. 
Mitt kommer fra et sted mye billigere og med mange fler ting, ja her snakker vi selvfølgelig om Ebay.
For å finne det på Ebay søker du på "qualy sparrow keyring" og opp får du mange treff fra mange ulike selgere og lokasjoner. Blandt annet dette fra Hong Kong som jeg har kjøpt.

Så er det prisen da, det aller beste med å handle på Ebay. Jeg har her betalt under 45 norske kroner for to stykker, MED frakt fra Asia. Er ikke det billig så vet ikke jeg.

Hvis du vil kan du jo heller besøke Kinu og kjøpe det der, der koster det 149 for ett. Pluss frakt!
http://www.kinu.no/products/sparrow-nkkelring--s-h


Jeg har hengt mitt i gangen og hengt husnøklene på. Du kan henge det opp med tapeputer som henger på, men vi har skrudd det opp da jeg ikke ville ødelegge tapeten om det skulle falle ned. Også henger det nok litt bedre også tror jeg.



Var ikke det ganske fint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.