Bakgrunn

FB

torsdag 17. januar 2013

Jeg vil lese andre blogger!!

Jeg har blogger jeg leser fast i menyen til høyre under Følger kolonnen.

Men jeg vil lese fler! Noen som har tips?


Jeg er til stadighet inne på Norske Interiørbloggere og leter etter nye blogger der, og finner en ny her og der. 

Men jeg finner ikke så mange blogger som er lik min egen. Som har en litt blandet stil, litt gammelt, litt nytt, litt småprosjekter og oppussing og tja, litt lik min.

Jeg vet jo at jeg har endel seere som er innom og et par som kommenterer.
(By the way, det skal jeg bli flinkere til selv dette året)
Det er jo på den måten en kommer tilbake til en blogg, og det er jo alltid kjekt å få positive tilbakemeldinger på det en skriver og gjør.

Så er det noen der ute som har tips til meg?


En blogg DU leser som kanskje er liten og ikke har så mange lesere,
kanskje søsteren din eller naboen din? 

Send meg en epost på: frokenhege@gmail.com eller legg inn en kommentar på dette innlegget




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.