Bakgrunn

FB

mandag 10. desember 2012

Heklekant

Jeg har heklet heklelykter til den store gullmedaljen nå før jul. Jeg har hekla til barnehagen, venner og familie. Jeg har mista tellingen på hvor mange, men det er mange. De er dekorert med ulike bånd og hjerter og andre småting. Litt stas må det bli når det gis bort i julegaver eller vennegaver. Noen er også fylt med hjemmelaget godteri.

Jeg ville hekle en fin kant på toppen av lyktene, så da kom jeg på denne fremgangsmåten.


Lag 3 staver
Fest med en fastmaske

Da har du 3 enkle staver og en "pause" før 3 nye. Så det ser ut som blondekant.

Ganske så effektivt og veldig fint synes jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.