Bakgrunn

FB

fredag 14. desember 2012

Enda mer snø!

Oppfølging til dette innlegget. Bilder tatt i går i snø kaoset som oppstod etter det kom rundt en halvmeter med snø i Sandnes. I tillegg så har vi vært uten Internett siden da, derfor kommer innlegget først nå.  

Etter en Luciafeiring i barnehagen og frokost med Lussekatter tok jeg disse bildene utenfor i mørket.
Bare en liten gangsti bred nok til et menneske er gått opp.

Så var det hjem og måke ut bilen. En handletur gikk i vasken fordi det ikke kom traktor utenfor her før i fire tiden på ettermiddagen, men kanskje like greit. Jeg brukte 2 timer å måke utenfor, noe måtte man jo gjøre når jeg ikke kunne bruke tiden på Facebook eller bloggen...

Vel inne tok jeg disse bildene.


Sånn ser altså en halvmeter fersk snø ut i Sandnes. 

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Du er vinner av min lille give away.
    Fint om du får sendt meg en mail med navn og adresse ( mailadressen min finner du på bloggen)
    Mye snø på Vestlandet i forhold til Østfold kan jeg se..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.