Bakgrunn

FB

onsdag 19. desember 2012

Dørkrans

Jeg har ikke pyntet til jul helt enda, men jeg henger alltid ut krans på ytterdøren før jeg pynter resten inne. Denne hjertekransen er et par år gammel nå, og vi var i flere år uten pynt på døren til jul. Jeg er sånn at når jeg skal kjøpe noe nytt innen interiør eller pynt så kjøper jeg sjelden det siste og beste men leter nøye og sonderer markedet for hva som er tilgjengelig.

Slik ble denne kransen funnet for noen år tilbake på Kid Interiør tror jeg det var. Litt ved en tilfeldighet når jeg egentlig hadde gitt opp og finne noe jeg likte. Hører også med til historien at i ettertid har jeg funnet mange andre fine kranser, men nå er jeg så fornøyd med denne at jeg ikke skal bytte den ut.


Den er laget av små pinner festa i en hjerteform.
Hele kransen er festa til døren med ståltråd, det kan jo noen ganger blåse noe helt enormt på disse kanter av landet.

Var den ikke fin?

Jeg tenkte å pynte resten av huset på fredag, bortsett fra juletreet som ungene skal få være med på til lørdagkveld.

1 kommentar:

  1. Syns den var veldig fin. Enkel og dekorativ:) Ha en fin juletid!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.