Bakgrunn

FB

søndag 25. november 2012

Vinterpynta gang

Men det er ikke julepynt, det understreker jeg. Tenkte at den kunne henge der store deler av året når det er mørkt ute, så lyser den opp gangen og gjør det koselig.


 En "snøfnugg-lyslenke" rundt speilet lyser opp i mørket. Jeg var så smart at batteriboksen skjulte jeg bak bildet som henger til venstre. Det var akkurat plass og var allerede i tankene da den ble kjøpt.


Lyser fint opp ved siden av de fine trehjertene mine. 


 Måtte ta noen bilder når lysene var av også, så man kan se hvordan den ser ut.


Snøfnugg med LED lysdiode inni som lyser opp.

Lenken heter Stråla, har 10 lys på seg, bruker 2 aa batteri og kan kjøpes på Ikea til den nette sum av 35 kroner for pakken. Kjøp gjerne fler til å ha andre steder i huset også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.