Bakgrunn

FB

onsdag 28. november 2012

Pinnestjerne

Hvordan lage en enkel pinnestjerne på 1-2-3

Du trenger: hyssing, saks og 6 grillpinner


Surr hyssing rundt 2 og 2 pinner i skjøten og knyt godt fast.


Knyt 3 og 3 stjerner sammen til et triangel


Så legger du de 2 trianglene oppå hverandre og knytter de sammen i skjøtene


Vips så har du en fisk ferdig pinnestjerne på 1-2-3


Sett den frem til pynt akkurat der du ønsker


Jeg satte min på den hvite hylla i stua


Du kan bruke mye forskjellig og surre sammen. Tynne sløyfer, streng, tape eller farga tråd. Du kan også henge den opp med å ta en sløyfe øverst i kanten. Du kan også samle grener ute for et mer natrulig preg, jeg tok det jeg hadde i hus og fant grillpinner i kjøkkenskapet.

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.