Bakgrunn

FB

fredag 30. november 2012

Nytt på gjestedoen

Jeg var litt lei av det røde på gjestetoalettet. Og når alle de røde håndklene fort ble sure og var moden for utskiftning var det ikke tvil om at her skulle fargene tones ned. Kanskje noe feil siden det tross alt snart er jul og det kunne vært rødt der ute litt lenger, men det får så være. 


Grå håndkler og nye småting til pynt.


Bildet er det samme som fra før, sist jeg gjorde om der inne. Har laget en pinnestjerne i noe mindre versjon som står her ute, denne er laget av duftpinner fra Air Wick som jeg buzzet for en tid tilbake, hadde noen liggende. 


 Hjerteskålen kommer fra Obs og jeg har pynta den med små "krystaller" fra Nille


 De nye grå håndklene kommer fra Coop Obs (2 stykk for 39 kroner) og kurven de ligger i er i sort plass og kommer fra Søstrene Grene.

Jeg ble kjempefornøyd nå, synes det ble nedtona og passer bedre til min stil.
Forandring fryder!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.