Bakgrunn

FB

torsdag 15. november 2012

Julereklamer


Jeg har IKKE nei takk til reklame på Postkassen. Til det er jeg for nysgjerrig og glad i å lese reklame. Tenk da går man glipp av alle disse fine reklamene for butikkene.

Her har jeg reklame fra Kremmerhuset, Spar Kjøp, Brødrene Pedersen, Christiania Glassmagasin, Black Design Shop og Europris. Jeg sparer på de og leser litt i ny og ne. Henter tips til pynting til advent eller jul, eller gaveideer til familie og venner. Eller bare nyter hvor mye fint det er der ute.

Jeg lar den fineste av reklamen ligge helt til julen er over før jeg kaster det. Eller jeg kildesorterer det selvfølgelig, så det gjør faktisk ikke noe at vi får endel reklame. For alt går i den blå papircontaineren og den er som regel akkurat full ved slutten av måneden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.